paddling

Ojoj, inte bra. nästan 1½ vecka sen jag skrev sist. jag har faktiskt inte alls orkat. Har varit och paddlat nu i veckan, torsdag till fredag med klassen. var inte allls sugen men det slutade riiktigt roligt. hade det bra i alla fall, men nu måste jag bara packa ur väskan också. haha lägger det upppdragen på hyllan ett tag! har massa saker att göra i skolan så det blir bajs. köpte inte ett vidvinkel objektiv men en sak som man sätter på sitt vanliga objektiv med samma effekt så det är nice. ska lägga in  bilder på datan nu så det kommer snart!


från paddlingen!

seth är så goo!

sötnos!

jag, mamma, pappa var på ikea igår.

me♥mobilbilder

Jag är med i veckans blogg!

Kommentarer

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0