desperet housewifes

kollade precis på desperet housewifes, den tv serien är helt underbar, min favorit! tvåtimmar långt avsnitt idag eftersom det var allra sista för i vår men det kommer såklart tillbaka i höst och det är så man längtar redan nu för att få se vem Mike gifte sig med, hoppas och tror att det var Gaby! Bara vänta och se!
Nu ska jag snart sova,ganska trött!
inget speciellt planerat för imorgon utan får se vad som händer, har alltid massa att fixa i bloggen(fattar inget) och fota kan jag alltid göra, och varför inte träna, kan behövas men det har man ju inte alltid lust till! jag har kanske aldrig det men på söndag kör jag på stenhårt med massa gymnastik! haha, sov gott!


Kommentarer
Postat av: isabelle

gaaaaaah jag missade dphv ju :O inte bra. Åh jag ville ju se det sista :P var det bra? :D

2009-06-17 @ 01:11:06
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0