slutet

Jaha, då var ddet slutet på helgen nu då. fasen nu måste jag ju jobba imorn, drygt!
ska hyra ut cykel till en kääändis imorn, typ as ballt ju!
Nu står walk the line på på tvn, alla säger att den är jättebra men jag orkar liksom inte riktikt kolla, ser inte bra ut?!
Ikea idag var väl dels roligt, mysigt, hemskt, tröttsamt och helt enkelt inte att stå ut med på samma gång.
familjer ni vet. man funderar på om man verkligen kan vara släkt med dom samtidigt som man älskar dom!
Tål dom inte ibland.
Köpte ialla fall sängkläder, negerbullar, läkerol och massa annat till huset.
Snart ska jag natta mig i mina nya lakan, måste bara kolla när jag börjar jobba imorn,
Det ska inte bli tråkigt!

lydia vill ha en puss!♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

ååh jag ville se walk the line!! det är typ en av mina favorit filmer :D hahaha. Men jag missad den för jag var på Harry Potter :P haha.

2009-07-20 @ 00:11:54
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0