vårdcentralen

ska nog snart till vårdcentralen och ta min andra gardasilspruta, lite nervös faktiskt ;)
idag har jag kört runt hela staden och desperat letat efter sällskapsreseboxen, fanns ingenstans inte heller mycket på internet, men hittade den på disczone.se så kanske att jag beställer den sen.
kom på att jag deltog i en veckans blogg tävling och hade inte sett vem som vann ännu, en tjej vann, jag kom två bara en röst under vinnaren, haha. bättre lycka nästa gång får man hoppas!

nu kör vi på 2008 bilderna!

Heaven´s On Fire- Kiss

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. hehe vad bra =) Ha en fin kväll!

2009-08-17 @ 18:30:28
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0