läger

Jag vet att jag var seg på att skriva men igår stängde min dator av sig själv 2 ggr på mindre än en timme !? fy.
lägret var i alla fall jätteroligt och jag hoppas vi får göra om det nästa år igen, kanske två nätter då? hade en liten olycka, två gymnaster krockade på airtracken. en fick ett jack i pannan och fick åka till sjukhuset och limma, och den andra slog ut halva framtanden och fick åka till tandläkaren och limma fast den igen!
det var lite kaotiskt där ett tag men båda kom tillbaka framåt kvällen och mådde bra så det var ingen fara.
annars var det nog bara bra, fast det känndes som alla hade ont i fötterna, kanske bara för att få bandage!? ;) haha!
nu ska jag och mamma snart åka runt och kolla på lite utemöbler och annat trevlligt.




Jag :o





Kommentarer

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0