första dagen i ett helvete

Nu börjarde ju skiten igen då, fått uppgift i engelska redan! hahaha, cplärare. Nya året verkar väl bli bra ändå, har ju så roligt med klassen åtminstonde.  nu har jag precis kollat på Linas kvällsbok på kanal 5 och nu börjar so you think you can dance! nice. Imorn börjar jag kl 14,05 med historia, och sen foto fram till kl18,10 :o borde vara olagligt att gå så länge. jaja, foto i allla fall så det blir nog roligt, men måste ta mig till rosenfred bara vilket suger ganska och missar en träning också.

skulle "bygga" en egen ringblix igår, XD gick inge vidare. slant med kniven och skar nagelsmitt itu, haha lite svårt att skriva nu ;D

Kommentarer
Postat av: isabelle

aa okej :D det verkar askul :D:D vi fick bara gå rund vandring typ :P men vi ska typ fota ganksa mkt med analoga systemkameror :D ascoolt. och då ska vi framkalla dom i mörkerrum :D:D jag tycker det verkar askul!!!

2009-08-25 @ 22:25:09
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0