19

sprutan igår gick jättebra, inga biverkningar elller något. fast det känndes lite som att han kastade pil i min arm, haha han verkligen satsade och bara högg, efteråt frågade han om han skulle säga till innan han stack, va ? haha. störd var han. "man ska inte skoja om sjukvård för det är bara vi som tycker det är roligt!" sa han. fast ändå skojade han hela tiden.
aja, farmor och farfar är här nu och ska klippa våran buske, jag säger då det! farmor var här igår och då sa mamma att de inte skulle göra det. antar att de inte kunde stå emot nu när de hade köpt en ny sakatör eller vad det heter. hahahaha.


Kommentarer
Postat av: DINA

allt bra annars då? börjat skolan nu va? :P sj börjar man imon -.- haha

2009-08-19 @ 14:27:01
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Rafaella

snygg blogg. Komentera gärna min <3

2009-08-19 @ 16:43:57
URL: http://raffasdagboks.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0