:D

Idag började kasst, turned out great! Började med att vakna, eller var inte riktigt vaken menmen. mamma sa att jag skule jobba hela dagen :o Åkte ner för att jobba runt tio. jobbade och slet fram till lunch då jag först gick till team sportia och beställde en väska och sen åkte jag hemmåt. Lagade jättegod makaroner med falukorv(typ vad jag klarar av). sen slappade jag lite och då fick jag ett samtal ifrån davids. Min mobil som jag hade beställt hade kommit. Så stack ner och fick den. En touchwiz.
Sen åkte jag direkt till jobbet och jobbade vidare. När jag kom hem blev det bara slappa vid tvn. Nu ser jag på Cinderella story så måååste gå, :D

Nine in the Afternoon- Panic! at the disco

Kommentarer

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0