w&w

denna veckan har inte varit mycket drag i alls. förutom i måndags när jag var på kungs vill säga, fick införskaffat:
-2 små axelbandsväskor, indiska 129:- och bianco 230:-
- Blommiga skor från indiska 149:-
-Två bikiniöverdelar från Gina Tricot 40:-/st
-Bh från Gina Tricot 65:-
- 2 armband, bik bok 50:-och glitter 33:-
Kan inte komma på att jag glömt något nu!
Nu i helgen är det wheels and wings här i varberg så massa raggare+bilar och folk på stan så fest denna helgen, dock pissväder idag (som alltid) så orkade inte gå ut idag. men tvingade med mig c ut igår och det var bäst! tack gumman<3 blev riktigt bra. hemma sent så ganska så trött idag faktiskt.
Ligger och håller mig vaken med 101 dalmatiner och massa melon. korvgott!
Nu är det reklam men börjar nog strax igen, låt mig smacka på mina meloner!

Puss!


Kommentarer

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0