väder

Så himla tråkigt väder denna dagen har bjudit på.Åkte ner till stan i bara shorts!! det var inte så passande när jag skulle hem på lunch och det regnade :( det fortsatte hela eftermiddagen ochså så var inte så lockande att köra ner till jobbet igen i det vädret. det går inte att kalla detta sommar. Jag hade samma kläder som jag hade i vintras när det var snö ute på mig idag!!! fy vad jag längtar till turkiet,
Imorn hoppas jag på en bra dag för först ska jag till jobbet,(inte så kul), ska gå över och ev köpa ett nytt objectiv, kolla på percingar och på kvällen blir det bio med Linnea och Hampus, mysigt!


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh najs, vad ska du köpa för objektiv? :D:D

2009-07-31 @ 12:33:15
Postat av: Lydia

ett macro från tamron :)

2009-07-31 @ 16:18:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnea

myyyyyyyspys(;

2009-07-31 @ 17:44:45
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0