jobba-

Nu har jag inte mycket att göra, jag ska sova snart.
Fy va arg jag var när vi skulle stänga butiken idag.haha! jag försökte bra in cyklar som vi har stående utanför (typ 70st) och kunderna inne i butiken hade fan svårt att akta sig när man kom, pappa hade kunder och mamma stod bara och små snackade med dom. när jag sa att hon skulle hjälpa mig (eftersom klockan var typ 18,20 och vi stänger 18) så sa hon bara att hon kommer snart, YES!
Hann dra in typ 65 cyklar innan mamma och pappa var klara och då var klockan 18,40 !!!!! :O helvete vad sega dom var. och dessutom kom det nya kunder hela tiden! ville bara skrika till dom att vi faktikskt har stängt för länge sen!!!!!
Priset tog i alla fall en tant som skulle köpa cykel till sin son och kom in typ 18,15 ( när jag släpar in cyklarna så förstår jag inte hur de inte kan fatta att det är stängt) och går runt och kollar. sen ringer hon sin son och frågar om han inte hade lust att komma ner och kolla :O!!!!!!!!! Tur för han att han inte gjorde det! haha x)
 Okej, kanske blev ett långt och tråktigt inlägg men guuud va irriterad jag var på mamma sen! haha. nejdå.
Fick dessutom mina shorts idag som ett brev på posten. passade jättebra så dom får nog faktiskt bli bra.
Imorn ska jag vara med sötnosen LYNN<3 länge sen nu. saknar dig!

PUSS PÅ ATT DU ÄR GANSKA SÖT IBLAND FAKTISKT<3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv; såliteså! :)

2009-07-24 @ 12:12:07
URL: http://justcec.blogg.se/
Postat av: Cecilia

nu har jag länkat till din bild :)

2009-07-24 @ 14:39:05
URL: http://justcec.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0