sex and the city

började jobbet nio as usuall idag, jobbade till halv 2! sen gick jag och köpte leggins och körde sen hem. åt goood lasange sen tog jag mig en eftermiddags vila och sov en timma innan det ringde ett alarm på mobilen och det var dags att göra sig klar och pigg för träning. var riktigt trött, man blir ju ofta det efter att ha sovit och det är ganska konstigt. man mår liksom illa typ! man jag vaknade till och stack till träningen. två timmar stenhårt och träningvärken sitter som gräddet på moset ;D haha! gottie! nu har jag duschat och ätit och ska lägga mig och kolla på sex and the city the movie! den är ju superbra, det blir underbart att få se den igen! :D



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vad tränar du? :O ;)<3

2009-07-03 @ 00:06:26
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0