sista dagen

ja imorn börjar helvetet! YEY! haha. det blir väl helt okej.träffa alla igen ska i alla fall bli sjukt roligt. var nere hos polisen idag :o haha nej jag var där och gjorde ett nytt pass, haha knäckte mig så jävla fult det blev XD fast blev typ 25cm längre än vad det stod på mitt förra ;D sen gick jag och mamma till bikbok som har 75% på ALLT i butiken eftersom de ska stänga. blev ett par jeans inköpta som nu kostade 125kr så det tyckte jag blev ganska billigt :D
allt som vi köpte tillsammans gick från något på 1000 till något på 200 :P wonderful.

Kommentarer
Postat av: miranda

ska dom stänga? :O whyy? ^^

2009-08-25 @ 20:46:55
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0