hårfärg

Blir aldrig nöjd med min hårfärg nu, gaaaah! jag hade fint innan med utväxt är ju ett litet pytteproblem. blir ju aldrig likadant+ att jag vill faktiskt bli blond nu, så sitter med blondering i skallen och har lite ångest, mitt hår kommer snart ramla av, ahahahaha så jäkla sletet! ;) kommer bli orangest så det skiter sig med.
blev inget inlägg igår, precis när jag tänkt att jag skulle logga in och skriva ett så dog datan ?! vad händer egentligen, min data stängs av av sig själv med jämna mellanrum. det suger.
igår var jag i alla fall hemma hos Maria eftersom hon hade fyllt år. vi åt grillspett och sen åt vi citron/lime sorbet typ. det var i alla fall mycket trevligt.
Denna dagen ägnade jag åt att åka ner till stan och satsa på att bli pank, haha. nej men även om jag inte ville det så lyckades jag nästan. fast riktiga kap,reakap. Det blev ett par guldglittriga skithäftiga short som jag var nära på att köpa til ordenarie pris, så självklart köpte jag dom nu när dom kostade 50lappen. Även ett par serious sally jeansshorts för 80kr. sen en sjarl som hade kostat 199, jag fick den för 24 spänn! typ nästan gratis :O :D
Kollade på massa skor med men när jag hittade några så var det varje gång strl 37 eller 41.


JÄVLIGT ful bild från förra gången jag slingade håret men den bjuder jag faktiskt på! ;D


Imorn blir det fett med party!

Kommentarer

Kommentera så gör du mig lycklig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0